Mijn Afspraak

Hoe verzet of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heeft u een safspraak gemaakt, maar komt er toch iets tussen? Neem dan contact met ons op om uw afspraak te verzetten/annuleren.


Feedback geven.

Informatie over het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Pelgrim neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het Nationale Veiligheidsraad en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.


Monteursbezoek

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt, hanteren wij de volgende maatregelen:

  • Onze monteur schudt geen handen.  
  • De monteur voert de werkzaamheden alleen in de ruimte uit.  Lukt dit niet? Houd dan minimaal 3 meter afstand.  
  • Onze monteur wast bij aankomst en vertrek zijn handen. Is handen wassen niet mogelijk? Dan gebruikt de monteur desinfecterende handgel.  

 

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek.


Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.


Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.


Showroom

Wilt u kennismaken met het aanbod van Pelgrim kookapparatuur? Wij kunnen u adviseren op afstand, maar u kunt ook onze showroom in Denderhoutem bezoeken. Maak hiervoor een afspraak via onze website. 


Feedback geven.

Hoe kan ik een bezoek van een technieker aanvragen?

Wilt u een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een bezoek van een technieker aan. 

 

Meer informatie 


Feedback geven.

Wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze monteur kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren toestel staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Komt de monteur voor jouw.. 


Kookplaat:


    Zorg dat de werkruimte en het aanrecht om de kookplaat vrij is van spullen. 

    En dat er een volwassene aanwezig is.  



Fornuis/oven/combimagnetron


    Haal alle toebehoren (schalen, bakplaat enzovoort) er vast uit.  

    Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 

    En dat er een volwassene aanwezig is.


  

Vaatwasser:


    Haal alle vaat uit de machine. 

    Haal water dat onder op de bodem ligt er zo goed als mogelijk uit met bijvoorbeeld een spons.  

    Zorg ervoor dat het keukenkastje waar de slangen en toevoerkraan zitten toegankelijk en leeggehaald is, en dat de werkruimte om de vaatwasser vrij is. 

    En dat er een volwassene aanwezig is.

  


Koelkast:


    Laat de koelkast altijd aan staan, voor referentie op de temperatuur. 

    Bij een koelklacht: zet vast een glas water in het midden van de koelkast 24 uur voor het monteursbezoek. 

    De koelkast hoeft niet leeg gehaald te worden.  

    Zorg ervoor dat er een volwassene aanwezig is.  


  

Dampkap:


    Verwijder (indien van toepassing) kruidenpotjes en accessoires op en rondom de dampkap. 

    Zorg ervoor dat de werkruimte en het aanrecht eromheen vrij en goed toegankelijk zijn. 

    En dat er een volwassene aanwezig is.


  

Wasmachine/droger:


    Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 

    En dat er een volwassene aanwezig is.


Feedback geven.