IKM614MAT
Open hier de documenten van je koffiemachine IKM614MAT/P01 (725255/01).
Zoek de (fout)code van je koffiemachine IKM614MAT/P01 (725255-01).
Melding ALGEMEEN ALARM!
Deze melding kan meerdere oorzaken hebben.
De tijd waarin de melding zichtbaar wordt, is afhankelijk van de oorzaak.
Wat kunt u zelf doen:
Deze melding kan ook worden weergegeven indien tijdens de opwarmfase wanneer de servicedeur niet goed dicht zit of de lekbak niet goed is geplaatst.
Een andere oorzaak kan zijn dat de machine van binnen sterk vervuild is.
Een ALGEMEEN ALARM! is alleen te resetten door de hoofdschakelaar van het toestel uit en aan te zetten.
Er bevindt zich kalkaanslag in het toestel
Als het servicedeurtje niet te sluiten is, is de zetgroep mogelijk niet op de juiste wijze geplaatst. Raadpleeg de handleiding.
Het koffiedikreservoir is na het schoonmaken niet teruggeplaatst
Waarschijnlijk is de koffiezetgroep na het schoonmaken niet teruggeplaatst in de koffiemachine
De koffieafgifte is te traag
Het toestel kan geen koffie zetten
Er is geen gemalen koffie in de vultrechter gedaan voordat de voorgemalen koffie-functie werd geselecteerd
Het koffiebonenreservoir is leeg
Als het malen van de koffiebonen veel lawaai maakt, is de molen mogelijk geblokkeerd door een steentje tussen de koffiebonen
Het waterreservoir is leeg of verkeerd geplaatst
Vul het waterreservoir
Het reservoir is vuil (kalkaanslag)
Meer informatie.
Vaak kun je een storing zelf oplossen, bijvoorbeeld door het toestel te resetten: haal de stekker uit het stopcontact. Wacht twee minuten en zet daarna de stroom er weer op. Kun je niet bij de stekker, zet dan de juiste groep in de meterkast uit.
In de handleiding vind je ook informatie over foutmeldingen van je toestel. De handleiding en andere documentatie zoals een installatievoorschrift en inbouwmaten, vind je in artikel Documentatie koffiemachine IKM614MAT/P01.
Staat er bij de (fout)code dat een technieker het probleem moet verhelpen? Maak dan een afspraak met een Pelgrim technieker.